Minä rakastan talvea ja kevättä ja kesää ja syksyä. Minä rakastan elämää. Rakastan pieniä kauniita asioita, rauhaa ja luontoa. Eläimiä ja ihmisiä. Rakastan matkustamista ja uusia paikkoja. Rakastan perhettäni, ystäviä ja sellaisia kavereita joiden kanssa pystyy jutella vaikka ei kovin hyvin tunnekaan. Rakastan rakkautta ja hellyyttä ja iloa ja naurua ja aitoja hymyjä. Pimeitä pelottavia polkuja ja bussimatkoja. Maisemien katselemista, mökkeilyä, pohdiskelua ja sisäistä rauhaa. Kaikkea missä näkyy aitoa välittämistä. Rakastan omien korkokenkien kopinaa asfaltilla ja lunta. Rakastan omaa kotiani ja monia muita paikkoja, joissa olen kuin kotonani ja tunnen oloni turvalliseksi. Rakastan tuulta ja tuoksuja, sateita ja salamoita. Makuja ja kosketuksia, tähtiä ja pilviä. Hyvyyttä, rehellisyyttä ja auttamista. Kertomista, muistelemista, satuja ja tarinoita. Ajan käyttämistä ja ajan tuhlaamista. Toisinaan rakastan vain olla, mutta joskus taas rakastan olla menossa. Rakastan kuuntelemista, puhumista, katsomista ja tuntemista. Rakastan onnellisuutta ja terveyttä. Tulta ja jäätä. Mahdollisuuksia minä rakastan. Minä rakastan monia muitakin asioita, haluan vain, että sinä tiedät sen.

234401.jpg

Ja sitten, sitten minä rakastan sitä Isää, joka on tämän kaiken minulle antanut.